Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΟΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ....

Για ολα αυτα που ηθελα να ζησω και δεν τα εζησα και για ολα αυτα που δεν ηθελα να ζησω αλλα τα εζησα ,τα αποδεχομαι και κλεινω τα ματια και ακολουθω...
Την μυρωδια που εχει ο αερας πριν ξεκινησει η βροχη,την γευση εκεινη που θα απολαυσω μονο απο το γλυκο του κουταλιου της γιαγιας μου,την αγαλιαση που θα νοιωσω αντικριζωντας το πρωτο χαμογελο του ανηψιου μου που μολις γενηθηκε,την προσμονη που ολο και γιγαντιωνετε περιμενωντας το πρωτο σου φιλι...και που μπορει να μην απολαυσω ποτε!
Τις θυελλες περιμενα παντα για να ανασανω και στην απολυτη και καταλυτικη ηρεμια μεσα στο ματι του κυκλωνα δεν εκατσα ποτε να σκεφτω το γιατι.ΠΟΤΕ!
Νοιωθουμε πολυ πιο ασφαλεις πισω απο τα φωτα,ετσι δεν ειναι?Πισω απο τα δυσνοιτα ψεματα που ακομα και εμεις που τα διμιουργουμε δεν τα καταλαβαινουμε,αλλα και οι αλλοι τα αποδεχονται παρα πολυ ευκολα,απλα γιατι..βαριουνται να τα αναλυσουνε η' ετσι ειναι πιο ευκολο να προχωρησουνε σε αυτην την παρωδια μαζι μας..
Διψασμενα τα ματια,διψασμενη η καρδια μου,αλλα πιο πολυ απο ολα ..διψασμενο ειναι το μυαλο μου.
Εχω παρει και εχω δωσει,εχω κοιταξει καταματα τον ηλιο και θα το ξανακανω,εχω πεσει χωρις δευτερη σκεψη σε απυθμενα βαθη αλλα το Do Re Mi ειναι πανομοιοτυπο.Και εκει που νομιζεις οτι αυτες οι τοσο μοναδικες νοτες ερωτευονται η μια την αλλη και κατακτουν το απολυτο κρεσεντο στους λαβυριθνους του μυαλου σου και η εξισωση ..εγω + εσυ = ενα ...ειναι ενα συναιπαγετε πριν απο την λυση ,εχεις μπροστα σου ενα τεραστιο 0.Μην το ξεκηνας παλι απο την αρχη. 0 + 0 = 0. Αποχαιρετατο νοιωθωντας ευγνωμοσυνη γιατι απλα προσπαθησες και προχωρα στην επομενη εξησωση. Το συμπαν εχει απειρες.
Τα ζωα που κατοικουνε μαζι με εμας σε αυτον τον πλανητη ,αν το εχετε ξεχασει,ειναι οι καλυτεροι μαθητες.Καιρος να γυρισουμε πισω στα θρανια λεω εγω,αλλα ποιος με ακουει? Εχουμε πολλες απουσιες και εχουμε μεινει ,ουτε καν στο νηπειαγωγειο..μακαρι να ειχαμε παραμεινει εκει!
ALL I GOT IS ALL I HAVE DONE ..ειτε το ηθελα ,ειτε δεν το ηθελα.Οι πραξεις μας ειναι το παρελθον μας και ολοκληρη η περιουσια μας.Ας το παρουμε αλλιως πλεον ..και σας παρακαλω ανοιξτε και κανα βιβλιο να μπει λιγο φως και καθαρος αερας..μουχλιασαμε!!

Υ.Γ Ειπα να μεινω σοβαρη σημερα αλλα δεν αντεξα ,αλλωστε εχουμε αρρωστησει με τοση σοβαροφανεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: