Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ...

Εγω ακουω, μιλα εσυ και συναμα τραβαω και μια μ......!!
Tι να πω και τι να μολογησω ? Θα σηκωσω τα χερια ψηλα και με σωας τα φρενας θα παραδεχτω οτι το πειραμα εμεινε ατελες ..το πειραματοζωο απο τις υπερπροσπαθειες του να εισακουστει...NO MORE,απεβιωσε αφου πρωτα εχασε την ακοη του και μετα τα μυαλα του,δεν θελει και πολυ!
Λα λα λα λα λά ..το ιδιο τραγουδακι ,αντε με διαφορετικα γυρισματα ετσι για να το κανουμε δικο μας οπως θα ελεγαν και οι κριτες αλλα δεν στεκετε απο μονο του !Αλλου πατανε οι νοτες και αλλου η γλωσσα και εγω μπορει να γυριζω και εσυ να πηγαινεις να δεις αν ερχομαι !
Μια απλη ερωτηση ,που μαλλον θα εχει μια εξισου πολυ απλη απαντηση ,θελω να πιστευω ..να την τολμησω ή οχι? Μηπως πρεπει να παω ξανα στο σχολειο ,να μαθω τα βασικα,να το παρω παλι απο την αρχη ,μηπως, λεω ξανα, μηπως κανω λαθος?
Ενας τεραστιος πυργος της Βαβελ μπροστα μου, καθε μερα και διπλα μου και πισω μου και μεσα μου,τσιτα τα γκαζια και τα νευρα και θελω να σκοτωσω !
Αληθεια ποσες φορες φταιει ο φονιας ?
Ή καλυτερα να εφευρω την μηχανη του χρονου και αφου περασω πρωτα απο το καφε της γειτονιας μου προς αγορα της αναγκεας καφεινης (μην παω με αδεια χερια) να επισκεφτω τον διασημο πια ..πλην ασημο τοτε mister Σαιξπηρ για μια εκ βαθαιων συζητηση πανω στο χιλιοειπομενο ερωτημα,να ζει κανεις ή να μην ζει ?
Ας συζητησουμε δηλωνουν.
Μεσα απο τον διαλογο ολα μα ολα λυνονται .Πως?
Οπως βολευουν αυτους ή οπως βολευουν εμας? Αυτοι φωναζουνε για να επιβληθουνε και εμεις μετραμε τα αστρα (ειναι και πολλα ),πλαθωντας ονειρα!
Και επιβαλανε την ταξη τους και ηρθε η αταξια.
Εσυ και εσυ και οι υπολοιποι κηφηνες ας συνεχισετε το περναει -περναει η μελισσα ..κ.ο.κ.. αν και απο τις τελευταιες πληροφοριες μου τα λουλουδακια καθε ειδους δηλωνουνε πτωχευση το ενα μετα το αλλο ,κατεβαζοντας ρολα χωρις αντικρισμα!Παρτε τωρα τους στιχους σας ,τις μελωδιες σας και τους αταλαντους μαεστρους σας και σε αλλη παραλια αν υπαρχει καποια που δεν καταπατησατε.
Αν μπορουσα να γινω ο Μαθουσαλας θα μπορουσα μετα να ανοιξω τις κανουλες των ματιων μου και να κλαψω οσο θα διαρκεσει και η αιωνια υπαρξη μου ,πνιγωντας καθετι που δεν θελει να ευθυγραμιστει με την πραγματικοτητα?
Οχι εξιλεωση,OXI...κανονικο πνιξιιμο σε καθε ανεγκεφαλο,εγωιστη, ξερολα, νεοπλουτο,αναισθητο,σαδηστη,παρτακια,πολιτικαντη,βρυκολακα,αγυρτη,ρασοφορεμενο μαιντανο που ψαχνει για οση γυρη μπορει να εχει απομεινει !
Οι πυργοι σας ..αυτοι οι τοσο καλοστημενοι, με τα τοσα παραθυρακια και τις μυστικες κρυψωνες οπου σχεδιαζετε πως θα κατεβασετε ή πως θα ανεβασετε τον μαλακα που βολευει τα σαδιστικα σας εξοντωντικα σχεδια αποτελουνε παρελθον,οχι γιατι παντα το καλο νικαει το κακο,απλα γιατι (αν και το ξεχασατε ) οι μελισσουλες εχουνε κεντρι εστω και αν πεθαινουνε μετα!
Θα γινουμε εμεις οι εκγληματιες αυτη την φορα ετσι για αλλαγη που καθε τοσο προαγεται και τσαμπουνατε.
Θα αφησω τον σταυρο που κουβαλουσα τοσο καιρο στο χερι και θα αρπαξω το μαχαιρι ..Που σε πονα και που σε σφαζει!!
Απο γαιδαρος με παρωπιδες θα γινω super πειρατης μονο με το εναν οθαλμο κλεισμενο. Γιατι οχι ??Θα βλεπω και εγω μονο οτι με συμφερει ,θα ακουω οτι μου αρεσει ,θα πιστευω οτι ΓΟΥΣΤΑΡΩ, θα νουθετισω τους δικους μου κανονες και ετσι για το κερασακι στην μπαγιατικη τουρτα σας θα επιβαλω και τις τιμωριες που κοβουναι γονατα!Να σας δω μεσα σε αυτον τον χορο,θα τον μαθετε ..θελετε δεν θελετε και χωρις εξασκηση ,χωρις παραπληροφορηση ,χωρις κηρυγμα,χωρις διακοπη για διαθημισεις.
Για ποιον διαλογο και πια ωριμη παραθεση αιτηματον και προτασεων μεσα στα κολαρισμενα κουστουμια(τα περισσοτερα extra large) αραγμενοι στις υπερπολυτελεις δερματινες πολυθρονες τους στο παγκοσμιο παζαρι που αποκαλουνε καθε φορα και καπως διαφορετικα μας παραμυθιαζουνε?
Ποτε καποιος απο ολους εμας εχει μαθει πραγματικα τι σκατα κανουνε και τι γινετε κατω απο μυστηριο της στρογγυλης τραπεζης?Οι ιπποτες μας ,με το χρησμα που εμεις οι ιδιοι τους δανεισαμε παιζουνε μπαρμουτι με τις ζωες μας ,τα ονειρα μας, τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ μας και πινουνε στην υγεια μας χαμογελωντας σφιγμενα οπως το απαιτουν οι καλοι τροποι συμπεριφορας.
Ισως τωρα πια να εχω μπει στην black list ως μελλουσα τρομοκρατης,ναι γιατι οχι..ζωσμενη με εκρηκτικα και μπουρκα στο κεφαλι να δωσω ενα τελος φαντασμαγορικο! Ποσο πολυ θα ηθελα να αντικρησω τα μουτρα τους και να δω τον φοβο μεσα στα γουρουνισια ματια τους .
Κυριες και κυριοι θα αναφωνησω (σε ολες τις γλωσσες που ξερω) παμε ενα ταξιδακι στην κολαση..
Θα μπορουσαμε ακομα καλυτερα να ζησουμε το fight club σε original version, ανατιναζωντας καθε κεντρικο παραρτημα αυτης της τοσο καλοστημενης απατης που ονομαζετε τραπεζα! Ολα στον αερα ..μια αλιμουρα σε συντριμια και καρβουνο απο τον αερα τον κοπανιστο που μας εχουνε επιβαλει να πληρωνουμε με τοκο!!
Πλαστικο χρημα ,πλαστικα μπουκαλια,πλαστικο φαγητο,πλαστικες κουκλες..πλαστικο παντου που δυστυχως δεν λιωνει οσο βαθεια το θαψεις οσα χιλιαδες χρονια και αν το αφησεις.Θα ξεπροβαλει στην επιφανεια οπως και το ψεμα ,γιατι οι βροχες ειναι πλεον πολλες ,εχουνε γινει καταιγιδες ,τυφωνες..
Τιποτα δεν κραταει αυτο που δεν ταιριαζει ,που δεν ειναι ενα με την φυση του ..γιατι ειναι παρα φυσην.Ειναι βρωμικο,παρασιτο δημιουργημα καποιον που το παιζουνε θεοι και δαιμονες μαζι! Βιαζουνε την αληθεια που εχει κουραστει να παραμενει στην ιδια σταση εδω και χρονια ,δηλαδη στα τεσσερα ,βαζοντας της και διαφορετικο χρωματος φιμοτρο καθε φορα.
Ποια παιδια σου καλη μου μητερα? Ποσο πονας εκεινη την θεικη στιγμη που καποιος σου φωναζει σπρωξε λιγο ακομα? Ποσο θα πονεσεις οταν η γυαλα που τοσο πολυ προσεχες και καμαρωνες βλεποντας μεσα το μελλοντικο επιστημονα σου ειναι μια τελεια οθαλμαπατη...Χαρτια με υπογραφες και υποσχεσεις για την γενια των 700 ευρω ,γλυκια μου μητερουλα.
ΝΑΙ θα σκοτωσω για το παιδι μου,αν ποτε κανω, αλλα δεν ξερω ποτε και που και ποιοι θα το κανουνε καθε μερα, καθε ωρα ,καθε δευτερολεπτο γεμιζοντας το κεφαλι του με λογοτυπα περα για περα εξω απο την σφαιρα της εξωπορτας του σπιτιου μου .
Ας σκοτωσω εμενα πρωτα απο ολα .Ειναι μια καλη αρχη ,γιατι εγω θα ειμαι ο πρωτος σπορος ολης αυτης της θεωριας οτι ολα θα πανε καλα .Αλλα μαλλον πρωτα πρεπει να σκοτωσω την μανα μου και στην συνεχεια ..το περιστροφο στο κεφαλι και ..ΜΠΑΜ..τελος!Περιστροφο στο κυκλοφοριακο χαος που επικρατει στον εγκεφαλο μου ,σε αυτα που μεχρι τωρα προσκηνουσα και δεν αμφισβητουσα,σε αυτα που με κανανε να γλειφω αυτα και αυτους που ουσιαστικα σιχαινομαι.
Να χεσω και τους νομους τους και τις θεωριες τους και τα επιδοματα θερμανσης που εχω βαρεθει καθε πρωι να παρακολουθω ποιος ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ να παρει και ποιος ΟΧΙ απο τους χρησμενους ειδημονες των παραθυρων.Αλλωστε για να παρω 300 ευρω ο υδραργυρος στη περιφερεια μου πρεπει να ειναι υπο το μηδεν ,λες και ο υπερηλικας διπλα στην θαλασσα αναβει φωτια απο φυκια και χορευει rege ακουγωντας Bob Marley!
Και τη με νοιαζει εντελει αν σκοτωνετε η κυβερνηση? Τι αλλο μπορει πλεον να κανει και αυτη και ολες οι υπολοιπες ορκες?Οταν δεν υπαρχει τιποτα αλλο να καταβροχθισουνε θα φανε ο ενας τον αλλο.
Εμεις δεν ξερω τι θα κανουμε..ΠΟΙΟΝ απο τους 847 friends μου να ξεκινησω να αλατοπιπερονο για να ειναι ετοιμος για τον φουρνο?
Παραλογο?
Δεν νομιζω...ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ πλεον.
Αρχη μιας συνηθειας τοσο καλα υπολογισμενης και με τοσο μαεστρια δουλεμενη που θα καταληξει οπως το οξυγονο για τους πνευμονες μας!
Ας γινουμε πλεον ζωα ..ετοιμη η ζουγκλα ...και ο καλυτερος .......θα ΦΑΕΙ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: