Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Η ΑΠΛΗΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ...

Στα λαθη μου...
Σε αυτα που με καταδυναστευουν και σε αυτα που με περιμενουνε στην γωνια,γεματα εγωισμο και πεισμα θα γυρισω την πλατη μου.
Ανοιγω την πορτα διαπλατα να πεταξουνε μακρια,τοσο που να μην θυμιζουν σε τιποτα ..εμενα!
Γιατι η ΓΥΝΑΙΚΑ κατοικει μεσα μου,ψαχνωντας,αναλυωντας,κατακερματιζωντας τα παντα.
Γιατι αυτη η γυναικα ειναι αχορταγη,απληστη και βαθια τρομοκρατημενη.
Γιατι η ανασφαλεια ειναι μονιμο αξεσουαρ στην ντουλαπα της και ο εγωισμος παιδι της.
Γιατι τα αυτονοητα ειναι μυστηριο και το μυστηριο μαγνητης.
Γιατι στους λαβυρινθους του μυαλου της η λεπτομερεια ειναι η μοναδικη θεα,διερμηνεας σε καθε ταξιδι της καρδιας,που ποτε δεν γνωριζει την γλωσσα,ουτε ηθοι και εθιμα της χωρας που θα επισκεφτει αλλα ποτε δεν σταματα την αυστηρη κριτικη της.
Γιατι εξω απο την πορτα της ερχετε συνεχεια η ανοιξη,αλλα αυτη εχει συνηθισει τον χειμωνα.
Γιατι δεν θελει να καταλαβει οτι στους κανονες της ζωης εχει τεραστια δυναμη,μονο με ενα χαμογελο απεναντι σε καθετι που ανθιζει γυρω της..μεσα της.
Γιατι εμμενει να φοβατε τα κρυσταλλινα γοβακια που μια φορα και εναν καιρο δεν της ταιριαζανε και δεν τολμα να παραβρεθει στον δικο της χορο..ξυπολητη.
Γιατι το... ΓΙΑΤΙ εχει αμετρητα ΙΣΩΣ και το ισως ειναι η μονη λεξη που απεχθανετε.
Η γυναικα αυτη δεν ικανοποιητε,δεν κοιμαται,δεν ονειρευτε,δεν σε αφηνει να παρεις τα ματια σου απο το λαθος που νομιζεις οτι ερχετε και που ποτε δεν φτανει,γιατι θα το κανεις ..ΕΣΥ!
Μια τεραστεια ειρωνεια της τυχης και κανενας απο μηχανης θεος δεν μπορει να σε σωσει και οτι εδωσες αυτο θα παρεις ..μισο γεματο αμφιβολιες και αθλια πισωγυρισματα.
Μεσα στην σκηνη της απογνωσης που κατασκευασες και εστησες χωρις βοηθεια θα κοιμηθεις μονη,παρεα με εικασιες και σεναρια που σε θελουνε δυστυχησμενη.
Το καθε ΙΣΩΣ που μισεις ..εκει θα το λατρεψεις.
Εκει θα γινεις και το θυμα που τοσο πολυ θελεις να παριστανεις!!
Εκει θα γινεις και ο δικαστης και ο δημιος σε αυτο που παντα περιμενες να ερθει..
Μεσα εκει το δυνατο με λιγες λεξεις θα γινει.. αδυνατο.
Περιεργα παιχνιδια που παιζει το μυαλο οταν συμπαικτη του εχει την καρδια.
Τα χανεις..ψαχνεις την απαντηση που ειναι μπροστα σου και δεν την βλεπεις,θελεις με καθε δυνατο τροπο να λυσεις την εξισωση της στιγμης που περνα και απλοχερα στα δινει..ΟΛΑ!Θελεις να καταριψεις το ανοητο παραμυθι οτι ο ερωτας ..ΥΠΑΡΧΕΙ!!
Και αν υπαρχει μεσα απο τα ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ γυαλια που φορας δεν θα το καταλαβεις.
Θα αρνηθεις το ταξιδι στην αντιπερα οχι ..γιατι η ψυχη ..μετα απο τοσο καιρο ειναι καμωμενη απο εκατομμυρια ..ΟΧΙ!
Δεν μπορω να κανω τιποτα πια..οτι ειδα και κατεγραψα πανω στην στιγμη που εκεινη η γυναικα με καθοδηγησε ..δεν γυριζει πισω για να την εξαλειψω για παντα.
Απομενω εδω,με τις κακογραμμενες ιδεες μου και την ελευθερια που δεν ανηκε ποτε σε'μενα,να κοιταζω την αδεια μου καρδια.
Κανενα δικαιωμα πια,καμια συγνωμη,καμια εξιλεωση δεν κραταει το κλεδι που θα ξεκλειδωσει την πορτα σε εκεινες τις μυστικες ωρες που μου ειχες ..ΧΑΡΙΣΕΙ,στο τραγουδι που θα μου δωσει ξανα εκεινη την φωνη που νανουρισε τον ΦΟΒΟ μου!!
Δεν ειμουνα μονη μου σε αυτο το ταξιδι αλλα μονη μου πηρα αποφασεις.
Δεν ειμουνα μονη μου,αλλα μονη μου θα μεινω.
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΡΕΙ ... ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΩ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: