Τρίτη 5 Μαΐου 2009

ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΨΙΑ...

Μεσα σε καθαρια ματια θελω να κυκλοφορω..χωρις να οπλοφορω!
Σε παλιους και θολους νομους δεν προσκυνω,ψαχνω το διαφορετικο γιατι το αγαπω..
Αγκαλια ανοιγω για να το καλοδεχτω,μεσα στα σημεια των καιρων..
Να το μαθω,να το διαβασω,να το καταλαβω..να με μαθει ,να με αποδεχτει,να με σεβαστει.
Στην καρτα επιβιβασης μεσα στο ταξιδι του χρονου μας δεν θα κρινω το γκριζο,το χρειαζομαι θα πω!!
Οσο μικρο και ευθραστο ειναι το βαγονι μου,πανω σε ραγες βαριας Ιστοριας..περηφανα το βλεμμα κατοικει μεσα στον ουρανο που με γεννησε!
Θα φιλοξενησω την αναγκη σου,την αμαθεια σου,την διψα σου για το αυριο γιατι η ελευθερια ειναι αδιαπραγματευτη.
Θα ανοιξω τον κυκλο των φιλων που δεν εχει ορια γιατι η εμπιστοσυνη κυλαει στο αιμα μου..
Θα παραβλεψω την συνηθεια του φοβου γιατι εχω μαθει να ρισκαρω και να πολεμω και να εξερευνω..
Θα γινουμε ενα,ισοτιμοι μπροστα στο αγνωστο αυριο που ανατελει..αλλα ΜΗΝ ζηταςνα γινεις κατι ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!
Ποτε δεν ποθησα λιμνες και βουνα που δεν ητανε δικα μου..
Ποτε δεν εμπλεξα εγκωμια και χαρτες με συννορα πιο περα απο εκει που τα χερια μου φυτρωσανε..
Ποτε δεν πουλησα γεματος υπεροψια αυτο που με σηκωσε στα δυο μου ποδια..
Ποτε δεν ανταλλαξα την ζωη σου,μεσα σε λυκοφιλιες και μισοτραγουδα για την επιβιωση της δικια μου υπαρξης..
Τον βραχο μονο το κυμα μπορει να τον σκοτωσει μεσα στην αιωνιοτητα..ΚΑΝΕΝΑ ΧΕΡΙ ΞΕΝΟ!!
Και αν επιχειρησει να το κανει,σιγουρα θα πνιγει..αφου ο σεβασμος ειναι σωσιβιο που εχει ξεφουσκωσει!
Με βρηκες στην αυλη μου,δεν σε βρηκα..
Μου ζητησες νερο και σε φιλεψα ψωμι.
Δεν εχω κανενα προβλημα να λυσω..μονο μην γινεις ΕΣΥ η αλυτη εξισωση,δεν θελω να αναγκαστω να σε σβησω απο τον μαυροπινακα..
Ταπεινα το..απαιτω,ταπεινα μαθε να σηκωνεις το βλεμμα γιατι καθε αμπελι θελει μπολιασμα και το μπολιασμα ειναι ΤΕΧΝΗ!
Στο σπιτι που στρογγυλοκαθησες υπαρχουνε κανονες συμπεριφορας που ολοι μας τιμουμε και υπηρετουμε,χωρις διακρισεις..
Δεν θα γινεις ΕΣΥ η εξαιρεση..
Και αν ο ψαρας ανεβαζει το θηραμα του και ο κυνηγος το κατεβαζει..ο σκοπος της φιλιας ειναι να μην εχεις σκοπο και σε αυτο δεν ταιριαζουμε γιατι στην χωρα μου ο ηλιος λαμπει για ολους αλλα ΕΣΥ τον κοιτας καταματα με θρασσος που καποτε θα σε λιωσει!
Γνωρισε τον τοπο που σε αγκαλιασε,αγαπησε τον για να σε αγαπησει και αυτος,συμβιβασου με την πραγματικοτητα και ισως μαθεις να εκτιμας την ΙΣΤΟΡΙΑ!

ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ..ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΧΑΝΕΙΣ!!

1 σχόλιο:

T.V._007 είπε...

oups ta tria teleutaia itan pragmatika teleia!!!