Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

BOOKING CONFIRMATION..που χαθηκε!

Flight A3 0355
Gate 6
Time 12:15
Seat 11A
Boarding time 11:45
From nowhere...To heaven

Τελευταια ειδοποιηση για επιβιβαση.
Τελευταιο ξυπνημα πριν το ληθαργο της αποπλανησης,τελευταιο αντιο για το αυριο που δεν ερχετε.
Φευγιο μου τρελλο,σε πιο ταξιδι θα με γυρεψεις και παλι?
Μεθυσμενο μου κορμι τι ζητας σε τοπους που δεν ξερεις?
Βασανο η αυγη,ζητα την απογειωση!
Βηματα γεματα προσμονη πανω σε συννεφα απο μελι..με πανε και με γυριζουνε χωρις σταματημο.
Τρενο χωρις ραγες,φωτια χωρις σπιθα,φαρος χωρις θαλασσα..τηλεφωνο που δεν χτυπα,θανατος χωρις λυτρωση.
Πισω απο τις λεξεις ολη η αληθεια που δεν προκειτε ποτε να αγαπησω..
Πισω απο αναστεναγμους η πατριδα που θελω για παντα να μεταναστεψω..
Πονος δικος μου,το στηθος ενος καινουργιου ουρανου που μεσα του θελω να κουρνιασω σαν μικρο παιδι..
Ζηλια δικια μου,τα φιλια που δεν γευτηκα..
Δεσε την ζωνη σου,εχε μου εμπιστοσυνη..εγω θα σε κομματιασω ξανα,εχω την δυναμη και το ξερεις.
Κλεισε τα ματια και ασε με να σε ψιλαφισω,οπως ο τυφλος οδηγει την ψυχη του στα σκαλοπατια του Αδη.
Σφαλισε τα δαχτυλα μεσα στα δικα μου..θελω να σε σκοτωσω,τοσο γλυκα,τοσο αθωα.
Κανε κισσο το κορμι σου,τυλιξου γυρω απο το δικο μου,θελω ΕΣΥ να πατησεις την σκανδαλη.
Παρεξηγηση μου..ποσο μεγαλωσες?
Τα φωνηεντα γινανε συμφωνα και η μεταφορα τρελη παρωμοιωση γεματη ατσαλες φωνες στολισμενη.
Στην λεπτη γραμμη της προσγειωσης το αποτελεσμα θα κρατησω,καμωμενο με θρυψαλα απο θελω γεματα!
Μπροστα στο θολο τζαμι της αποφασης θα χασω την πτηση μου.Τι και αν ο ελεχγος της καρδιας δεν χτυπησε κοκκινο μπροστα στα ματια που με καλεσανε?
Ο χρονος των αισθησεων με προδωσε,κερδιζωντας και αυτο το στοιχημα.
Θα μαζεψω βαλιτσες αναμνησεις και θα ακολουθησω τα βηματα της λησμονιας μεσα σε κυμματα που ποτε δεν με ξεχασανε.
Δεν θα τολμησουμε καρδια μου την πτωση στο ονειρο χωρις αλεξιπτωτο,φτασαμε τοσο ψηλα που ζαλιστηκαμε!
Μοναξια μου σε χρειαζομαι..πανω στο παλιο τραπεζι τα ποτηρια μας περιμενουνε.
Η πτηση ακυρωθηκε και ο διαδρομος του ΦΕΥΓΙΟΥ μου δεν υπαρχει πια!
Πιο εισητηριο να εξαργυρωσω και πιο βιβλιο παραπονων να σκισω?
ΚΑΝΕΝΑ..μονο την ταξιδιαρα μου ψυχη που τοσο με παιδευει.

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΗΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΝΕ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ..ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: