Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΜΗΝ ΑΡΓΗΣΕΙΣ...

-Γιατι τρεχεις και τρεχεις.Που πας,μπορεις να μου πεις,ξερεις?
-Πολλα ρωτας..πολυ απλα επειδη ολοι γυρω μου εχουνε πατησει το γκαζι,πρεπει να προλαβω!
-TI να προλαβεις?
-Oχι μην με ρωτας,ουτε εγω ρωταω..γιατι πρεπει να μαθω?Δεν θελω,δεν με νοιαζει αρκει να μην αργησω..δεν βλεπεις τι γινετε,δεν θα μεινει τιποτα στο τελος για μενα.
-Aπο τι, τι ψαχνουμε,σου εχει πει κανεις?
-Παλι τα ιδια,μην με ρωτας και μην με τραβας πισω..πρεπει να προλαβω,ελα μαζι μου αν θελεις αλλα γρηγορα δεν εχουμε πολυ χρονο.
-Περιμενε σε παρακαλω ενα λεπτο,σκεψου λιγο και πες μου τον λογο..
-Δεν χρειαζετε να τα ξερεις ολα ,δεν κανει καλο,θα μπερδευτεις ,θα καταναλωσεις ενεργεια ψαχνωντας ενω πρεπει να τρεξουμε γρηγορα,ολο και πιο γρηγορα.Ελα θα ειμαι μαζι σου.
-Mα εγω θελω να περπατησω και αν μου αρεσει καπου να κατσω να ξαποστασω.Να κοιτα εκει ,διπλα σ'εκεινη την λιμνουλα ποσο ηρεμα ειναι.Ελα παμε,θα σου πω και μια ιστορια.
-Kοιτα δεν εχω χρονο για χασιμο,αλωστε με περιμενουνε εκει που παω..ετσι μου ειπανε τουλαχιστον..
-Πιοι?Οι γονεις σου,οι φιλοι σου,αυτος που ψαχνεις τοσο καιρο?
-................ Mην με μπερδευεις σε παρακαλω.Αν δεν τρεξω τωρα το σιγουρο ειναι οτι θα βγω χαμενος,αυτο μονο γνωριζω..
-Θα χασεις ..μαλιστα και αληθεια ποσο καιρο τρεχεις?
-Τι χαζη ερωτηση και αυτη..απο οσο θυμαμε τον ευατο μου καλε,γιατι εσυ δεν κανεις το ιδιο?
-Oχι! To αντιθετο ,αν και για να ειμαστε ειλεικρηνεις σε δυο σπανιες περιπτωσεις στην ζωη μου ετρεξα τοσο πολυ που καποια στιγμη εχασα την ψυχη μου και το μυαλο μου,αλλα ειχα την τυχη με το μερος μου,ποτε δεν με εγκατελειψε...ξαναβρεθηκαμε!
-Kαι πως το αντεχεις αυτο?Κοιτα εγω το μονο πραγμα που εχω μεσα στο μυαλο μου ,αυτο μαλλον που μου μαθανε ειναι οτι πρεπει να κανω οτι ΠΡΕΠΕΙ να κανω,να ακολουθησω αυτο το προγραμμα ,χωρις να ρωταω.
-Eσυ οργανωσες το προγραμμα σου ,εισαι σιγουρος οτι αυτος ειναι ο σωστος δρομος που ακολουθεις?
-.....Ναι,οχι,κοιτα και παλι δεν ξερω αλλα δεν βλεπεις ολους αυτους που κανουνε το ιδιο.Εγω δεν θα ακολουθησω.Ολοι αυτοι κατι παραπανω ξερουνε και οι αλλοι πριν απο αυτους.Ειναι η μονη οδος..γι'αυτο σου λεω ελα μαζι μου και οταν φτασουμε θα ακουσω οσες ιστοριες θελεις να μου πεις.
-Και σε ποσο καιρο θα υπολογιζεις οτι θα φτασουμε?Ξερεις γιατι ρωταω..βλεπεις εκεινο τον κυριουλη που περασε τωρα δα απο μπροστα μας?
-Ναι,ο ανθρωπος τρεχει οπως θα επρεπε να κανω και εγω..
-Σωστα,αλλα να ειναι η τριτη φορα που τον βλεπω να κανει την ιδια διαδρομη.Πιο κατω,πριν συναντηθουμε ειχα ξαποστασει σε ενα ερημο χωριουδακι και τον ειδα..μου εκανε εντυπωση ομως γιατι την πρωτη φορα ητανε πιο νεος,γεματος ζωντανια και πολυ πιο ομορφος.Τωρα δες τον με δυσκολια κρατιετε
-Τι ειναι αυτα τα παλαβα που μου λες.Οι οδηγιες ειναι πολυ σαφης και συγκεκριμενες ΑΚΟΛΟΥΘΑ ολους τους αλλουςκαι κανε οτι κανουνε και κλεισε τα αυτια σου στις σειρηνες,καλη ωρα οπως εγω τωρα με σενα,που καθομε και εξηγω τα προφανη και δεν ξερω και γιατι το κανω!
-Μα το εχεις ξανακανει!!!!Δεν με θυμασε,μαλιστα ειναι η δευτερη φορα που συναντιομαστε.Τις αλλες τρεις δεν σε προλαβα,ειμουνα ψηλα στον λοφο,σου φωναξα αλλα δεν με ακουσες.
-Για να μην τρελλαθω,θελεις να μου πεις οτι εχω περασει απο εδω αλλες πεντε φορες..στην ιδια διαδρομη?
-Ναι.Αχ δεν με θυμασε.Μαλιστα την πρωτη φορα με αγαπησες και εζησες μαζι μου δυο χειμωνες.Εσυ μου εμαθες να πλαθω ιστοριες,εσυ μου εμαθες να γελαω με το παραμικρο,εσυ μου εμαθες να ξαποστενω, να μην κουραζομαι.
-Σταματα,σταματα..Εγω δεν αγαπησα ποτε.Πωςνα το κανω αυτο ,οταν δεν εχω χρονο,οταν δεν ξερω αν ειναι μερα η νυχτα.Το καταλαβαινεις?
-Πολυ καλα,ουτε εγω ειχα χρονο αλλα με βρηκε αυτος μεσα απο σενα,τοτε και δεν με αφησε ποτε!
-Κοιτα δεν προκειτε να μεινω και μια δοση αληθειας να εχει η ιστορια σου ,που αμφιβαλω γιατι δεντο θυμαμε,πρεπει να φυγω.
-To ξερω,ουτε εγω θελω να σε κρατησω,δεν μπορω αν δεν το θελεις και εσυ.Απλα θα σε περιμενω την επομενη φορα.Μην ΑΡΓΗΣΕΙΣ..εχω τοσα πολλα να σου πω και να σου δειξω.Ξερεις πλεον ειναι και αλλοι μαζι μου και ξαποσταινουμε και ποτε μα ποτε δεν ξεχναμε ο ενας τον αλλο.Οταν κουραστεις προσπαθησε να κοιμηθεις,να ονειρευτεις και σιγουρα θα μας βρεις!Και μην μου ζητησεις να ερθω μαζι σου και παλι.Τον ξερω καλα τον δρομο που εχεις παρει,τον εχωπερπατησει πολλες φορες πριν απο σενα και μαζι με εσενα αλλα δεν το θυμασε.Αφησα το χερι σου πανω σε τρεις χειμωνες οταν πια ειχες αρχισει να με ξεχνας και γυρισα πισω.Εκει πανω στο λοφο μενω πια.
-Δεν μπορει,δεν γινετε να εχω ζησει τοσα πραγματα μαζι σου και να μην θυμαμε το προσωπο σου!
-Δεν μπορω να σε βοηθησω,μονο εσυ μπορεις να το καταφερεις να με θυμηθεις,αν το αντεξεις ,αν εισαι ετοιμος να κοιταξεις καταματα τον εαυτο σου!Μην απορεις και παψε να κρυβεσαι.Ναι εγω ειμαι ..ΕΣΥ..το ιδιο και ενα.Κοιτα με καλα ,πως ξεχασες εσενα τον εαυτο σου? Δεν εχω αλλαξει,εδω μεσα σου ειμαι, και σου φωναζω συνεχεια.Ουρλιαζω πια αλλα σπανια με ακους.Ποναω,υποφερω χωρις εσενα,την αγαπη σου,το χαμογελο σου που και αυτο πλεον σπανια εμφανιζετε.Ακομα και το αρωμα σου εχει εξατμιστει,το δικο σου μοναδικο αρωμα.Τοσο πολυ με μισεις που ουτε στα ονειρα σου δεν περπατω? Πεθαινω και γι'αυτο σε περιμενα δεν γινοτανε αλλιως,να σου μιλησω εστω και για τελευταια φορα.ΚΟΙΤΑ ΜΕ,απο παιδι αποτομα γερασα,με δυσκολια αναπνεω,μπορεις να με σωσεις!Μπορεις να μας σωσεις!Σε παρακαλω,αγαπησε με ξανα αλλα αυτη την φορα οσο πιο δυνατα μπορεις.Παλεψε για μενα με νυχια και με δοντια,οσο και αν οι αλλοι με κακομεταχειριζονται και δεν με σεβονται και πατανε επανω μου χωρις ενοχες προσπαθωντας να με ισοπεδωσουμε.Εσυ ..μην με προδωσεις ΠΟΤΕ ξανα,γιατι οντως πλεον δεν θα εχουμε αλλο χρονο,καμια ευκαιριαοσο και αν τρεξεις ,οπιον δρομο και αν παρεις!
-.....................................................................

Αυτη την φορα δεν μπορω να δωσω τελος στην ιστορια μου ..θα δειξει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: