Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...ΔΕΛΦΙΝΙ!

Απειλωντας για μια ακομη φορα να αποτελεσω το κοκκινο πανι για πολλους αορατους και καλα.. φιλους θα παρω μονη μου το πινελο και θα βαψω ακομα και την μουρη μου με αυτο το χρωμα, αφου τοσο πολυ τελικα τους εξειταρει!
Ο χειμαρος της ξεφτιλας ειναι τετοιος που δεν μπορω να κρατησω κανενα φραγμα ορθιο,καμια στοιχειωδη ψυχραιμια απεναντι στις κινησεις που τωρα πια απροκαλυπτα υποτιμουνε την νοημοσυνη μου!
Ισως εχω ενα μικρο μεριδιο ευθυνης γι'αυτη την κατασταση,μενοντας πειθανια διπλα σε αυτο το κακοφτιαγμενο ψεμα με την πεποιθηση που κουβαλαει καθε γυναικα οτι ολα μπορει να αλλαξουνε.Ισως η αισιοδοξη πλευρα του σκατοχαρακτηρα μου,που δεν λεει να αλλαξει παρα τα οσα εχει δει και βιωσει χτυπωντας εδω και χρονια καρτα πισω απο την μπαρα,να ειναι πιο αφελης απο οσο νομιζα.Ισως οι κατα τοπου διαφορετικοι ειδοιμωνες που ειχα την τυχη και την υποτιθεμενη τιμη να συναναστραφω μαζι τους καθε φορα,να ειχανε σαπισει εδω και καιρο αλλα κανεις δεν ειχε τα αρχιδια να τους μαζεψει και να τους στειλει στα σκουπιδια μεσα στην μποχα που τους αξιζει.
Οταν μαθεις με πολυ κοπο,οτι δεν πρεπει να μιλας και πολυ χειροτερα να μην παιρνεις θεση πριν την ετυμηγορια θα μπορουσες ισως τοτε..να αποκαλεις τον εαυτο σου αρκετα ωριμο και ισαξια ετοιμο για την αντιπαραθεση που ανελλειπως διμιουργεις και τρεφεσε μαζι της,κατασκευαζοντας σεναρια που μονο εσενα βολευουνε.
Δεν σε εχρισε κανεις κριτη μου στο τι κανω,πως σκεφτομε,πως λειτουργω,πως αναπνεω,πως κουμανταρω το κορμι μου! Το γουσταρισμα που κουβαλαω σε καθε τι διαφορετικο,απρεπο,φτηνο,μικρο η' εστω πυροβολημενο και κατακριτεο απο ολους αυτους που περπατανε ορθιοι και αυτοαποκαλουνται αξιοσεβαστοι,δεν το διαπραγματευομε με κανεναν αοσμο και αχρωμο μαλακα.Και που το εκανα μια φορα και εναν καιρο,το μονο που καταλαβα τρωγωντας την μια σφαλιαρα μετα την αλλη ειναι οτι η πλατη μου θα ειναι παντα ενας απο τους πρωτους στοχους στην καλομελλετημενη λιστα τους!
Και τι ειναι διαφορετικο για τον καθενα μεσα στα σκατα που μεσα τους περπαταμε και τρωμε καθε μερα? Που βρισκετε αυτη η διασημη ζυγαρια που ανεβενεις πανω της παντα ερημην σου ακομα και αν δεν το θελεις ..ποιος σε ανεβαζει εκει κρυμενος παντα πισω απο μια μαυρη κουκουλα και σε κατακρεουργει,πια τα μετρα και τα σταθμα αυτης της παρωδιας και εν κατακλειδι, ποιος τα διαλεξε παιζωντας τη μετανσαρκωση του Χιτλερ?Τουλαχιστον αυτος ειχε τον τσαμπουκα και την παρανοια να το δηλωσει καποτε,καταστρεφοντας ολοκληρη την υφηλιο αποκτωντας την αθανασια μεσα στην ιστορια,εστω και με μελανα χρωματα.
Εσυ ομως που κουβαλας ρατσισμο,μισωντας την χαρα,την ελευθερια,την ομορφια του αλλου που δεν εχεις,την ανοδο και την προοδο του αλλου που και παλι δεν εχεις,το ζευγαρι με οποια δομη και αν εχει, που δηλωνει τον ερωτα μπροστα σου χωρις τυπικοτητες,την τρελλα της στιγμης χορευοντας φρενιασμενα,το ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ και πολυ πιο εξω απο τα λογικα πλαισια αυτης της κοινωνιας που μονο η αναρχια πλεον μπορει να την σωσει .. εισαι Η χειροτερη απειλη!
Μια απειλη που στολιζετε με τοσο ψεματα και φανφαρες που μου ερχετε να κανω εμετο!Αρρωστια τεραστια μεσα στον κηπο μου,ζιζανια που τρεφονται παρασιτικα απο τα λαθη που ΕΓΩ επελεξα να κανω περιμενωντας την κατατροπωση μου,που σας το υπογραφω ..ποτε δεν θα ερθει!
Προτιμω να γινω ενα ζωο μικρο η' μεγαλο, με φτερα η' με λεπια,με κοφτερια δοντια η' γλωσσα που σταζει δηλητηριο ζωντας οπως το συμπαν καποτε μας διμιουργησε με κανονες καθαριους ακομα και σκληρους μονο για την επιβιωση μου, παρα να συνεχισω να πορευομε με τα αλλα τα ΖΩΑ που κατοικουνε σε μπετον-αρμε και οδηγουνε ακριβοπληρωμενες ζαντες αλλαζοντας μονο το χρωμα της γραβατας τους καθε φορα δηλωνοντας αποψη!
Μοναχικος ο δρομος που ακολουθω,οσο και αν γυρω μου το τσιρκο εχει καθημερινη πρεμιερα και τα εισητιρια κοβονται.Αντιθετη και η ροη του μυαλο μου απεναντι στο ποταμι των προκαταληψεων και των ταμπου σας που εσεις ασπαστηκατε και λατρεψατε χωρις ποτε να με ρωτησετε.
Στους Θεους σας μπορειτε να προσκυνατε ελευθερα κανοντας το υπερτατο καθηκον σας μαζι με τα αλλα προβατα που βελαζετε παρεα, πριν το καθιερωμενο αρμεγμα της κακιας που παραγετε,το οποιο πλεον ειναι τοσο πολυ που οι βοσκοι της υφηλιου μας τριβουνε τα χερια τους απο ευχαριστηση!
Το κραταμε να σε κρατω απαγορευτε πια και το συγνωμη εγινε γραματοσσημο μονο για ..φτησιμο!!Η αληθεια θα περασει στην ιστορια σαν το εγκλημα ολων των εποχων μιας και θα εχει βιαστει απειρες φορες απο δισεκατομμυρια κατα συρροη δολοφονους που λεγονται συνανθρωποι και εσυ αν ποτε ξυπνησεις απο τα παραισθησιογονα τρυπακια που καταπινεις χωρις δευτερη σκεψη πανω στην προσπαθεια σου να ταιριαξεις την υπαρξη σου απολυτος τελεια μεσα στα στρατοπεδα του Αουσβιτς,εγω θα κολυμπω ΕΛΕΥΘΕΡΗ ,κανοντας τουμπες με φοντο τον καταγαλλαννο ουρανο,γιορταζοντας το θαυμα της επιλογης, μαζι με τα καινουργια αδερφια μου ...τα ΔΕΛΦΙΝΙΑ!

Ετσι για την ιστορια.....ΟΣΟΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΛΥΜΠΑΤΕ ΑΜΕΡΙΜΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΩ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: